tisdag 28 juli 2009

rivstart



vad jag njööt imorse av att sätta mig ner i lugn och ro vid matbordet, äta nyplockade blåbär/ jordgubbar med mjölk, läsa dagens tidning samtidigt som man har på radion i låg volym i bakgrunden.

mornar behöver inte alltid vara den värsta tiden på dagen! (bara ibland)

idag blir det att jobba, få ihop lite kosing till mitt försök att börja spara pengar.
(det är inte gratis att flytta hemifrån, nono)
jag må kanske vara sämst på att spara pengar men jag tror på mig såpass att jag tror att med tillräcklig vilja kan även JAG spara pengar.

har även andra framtidsplaner här i livet, vissa delar jag med mig av, vissa håller jag hemligt för mig själv ett tag till.

tro på dig själv, stå upp för dig själv som människa och låt aldrig någon fälla ut en krokben på vägen.

lev ditt liv precis som känns bäst för dig, det finns inga fåniga drömmar, det finns inga FÖR höga mål.. kanske en dag sitter du där, 94 år gammal och fundera på varför du aldrig vågade.

1 kommentar:

  1. Hmmm... nu blir jag allt lite nyfiken på vad det är för planer du fundera på;)
    Precis en vecka kvar nu tills även jag blir mamma, spännande:D /S

    SvaraRadera