tisdag 28 juli 2009

mamma



detta inlägg tänker jag tillägna min tokfina kompis jennie, sedan några år tillbaka.
hon går inte och bär på vad som helst just nu, utan jennie ska nämligen bli mamma.
hörde ni det! MAMMA! mitt hjärta ler verkligen inombords.

kom såväl ihåg första gången hon berättade det, på ett sätt så blev man såklart förvånad och aningen chockad men på ett sätt så blev jag inte det.

under tiden jag känt jennie ar hon alltid pratat barn, kom tom ihåg hur hon kunde sitta och planera vad flickan samt pojken skulle heta.

OM du visste vad glad jag är för din skulle och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra med allting.

du kommer att bli världens bästa, roligaste, fräckaste morsa till er säkerligen jättesöta dotter/son.

lycka till mamma!
vi ses snart.

<3


.. när är det min tur? (oj förlåt, ska inte skrämmas! hihi)

1 kommentar: