måndag 27 juli 2009

UNDERBART jobbigt men härligt



mina ben värker! ikväll åkte mamma bil till ett ställe som heter söderå som ligger bara intill gottne, hon skulle plocka bär med sin kompis, blåbär. (mums förövrigt)

i brist på annat sa jag att jag kunde gå upp till dom med gunvald ifrån gottne som en "liten" promenad.
det jag inte hade förväntat mig var att dom skulle vara så lååångt in i skogen, och när jag väl hde masat röven ur huset orkade jag inte vända om heller.

så jag gick och gick, först en feet uppförsbacke säkert 1km bara för att komma upp till byn, och redan där var vi slut på, jag och gunvald.
sedan in i skogen en braaa bit, och sedan UPPFÖR! jag överdriver om jag säger att det var uppför 90 grader, men nära inpå (som det kändes då iaf) och en låååång uppför och tillslut såg jag ljuset i tunneln ungefär. MAMMAS BIL <3>


kom på mig själv att gå med tröjan såhär, haha. slavsigt!

SKOGEN ÄR UNDERBAR, så enkelt är det.

mammas blåbäriga hand.

SVAMP! namnam

johanna såg nöjd ut!

gottie

sverige är vackert återigen, jag fick lov att dela med mig av min promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar