måndag 27 april 2009

välkommen till världen

då var man hemma i gottne igen, känns faktiskt riktigt skönt att komma hem, hem till landet.
ikväll har jag duschat gunvald, så nu luktar han otroligt gott och man ser faktiskt att han är vit i pälsen vissa fläckar, inte grå, haha, varit på promenad och umgåtts med mina små kusiner som jag alltid saknar när jag är borta för länge .lovely

på onsdagkväll kommer förmodligen jonas så vi slipper vara ifrån varandra så länge <3 på torsdag är det sista april, den där dagen man står vid en stor brasa, lyssnar på små högljudda smällare och fryser. hm nejdå. men alltid blir det vad man gör det.. har hört talas om någon fest? får se vad man nappar på.


kusin wilma och gunvald

mjukispalan

just nu ligger jag i vanlig ordning och kollar på en av mina favorit snyfftar- program, spårlöst.
adpoterade människor söker sina föräldrar utomlands, ruskigt spännande!
äter pistagenötter som jag har blivit fullständigt beroende av!
sorgligt nog är det lite för gott och det resulterar i att familjen försöker snylta av mig, morr.


pistagenöt beroende?

min passion

ikväll började vår katt tezzy bete sig lite underligt, hon var gnällig och ovanligt gosig, och jag insåg ju mer timmarna gick att hon skulle få ungar, helt klart.
och bara någon timme efter hör man henne skrika ifrån tvättkorgen (vilket är hennes favoritställe) vi gick dit, och fick bekräftelse.. hon hade fått (:

när är det min tur att tjock och gnällig? (;



här är en bild på en kattunge, så söt, så liten

1 kommentar:

  1. angående sista april, min klass ska ha piratpicknick, grilla och umgås! maskerad är frivilligt om man nu vill spöka ut sig med ögonlapp och dricka rom, haha. det skulle vara jättekul om ni kom. eller så hittar vi på nåt annat :) jag vill iallafall vara med dig. superfina kattungar! love em. jag vill ha en :( /petra

    SvaraRadera