söndag 26 april 2009

slitet snyggt

wei, vi har äntligen fått hem barbordet som vi har köpt! det är superläckert! monterade ihop det igår och ställde upp det gamla skruttiga matbordet på vinden i väntan på att någon tok ifrån blocket kanske vill ha det? haha.
det tar lite plats, det är svart, det är coolt och det är såå paulina.


i like it!

blev även ett byxköp efter jag hämtat ut bordet, ett par råläckra slitna jeans.
mormor kommer antagligen dö när hon ser dom, hon tycker att det är rätt idiotiskt att man betalar 400 kr för ett par slitna jeans, haha.
hon är ju ifrån stenåldern så, det får jag väl leva med, haha.
och egentligen har hon ju rätt ändå.





just nu ligger jag bara och slappar, väntar på att jonas ska få lunchrast någon gång så att jag kan åka in och möta honom, är sjukt uttråkad men vad kan man egentligen göra en söndag i småstäder? nej precis, det är inte så lätt!

det finns otroligt mycket tråkigt man skulle kunna sysselsätta sig med, egentligen.. typ som att tvätta, städa och allt det där roliga.
men var ska man finna krafterna till det? skänk mig lite!

när jonas jobbar har jag på halvtid gått och blivit en liten hemmafru till honom, när han kommer hem har jag möjligen städat och plockat undan, och har maten klar och framdukad på bordet.
han har det bra han!

nej, dax att diska, duvet sånt där som gör vardagen så otroligt spännande och stimulerande.

au revoir

3 kommentarer:

  1. Skitsnygga jeans. Var har du köpt dem?

    SvaraRadera
  2. de var asfina! bordet med. du med :* du borde komma till sundsvall snart och ha utekväll med johan och mig :D

    SvaraRadera
  3. du får vara med närsomhelst <3 superduperbamsekram! /petra

    SvaraRadera