lördag 25 april 2009

nattie


(det finns ingen känsla som är bättre än att trött, och sliten komma hem till ett tryggt och mysigt hem tillsammans med sin käre..
ett hem man har skapat med kärlek, inget annat.)

dagen har varit lång, varit på birsta med jonas och kollade bord, vi bestämde oss för ett jättesnyggt svart barbord som vi hittade på BOOM.
imorgon tänker jag hämta ut det när jonas jobbar, glad (: det kommer att bli superduperfint.
dagen avslutades med middag hos jonas mamma och hennes sambo.

ikväll har vi sett på film "låt den rätte komma in" en svensk vampyrfilm, riktigt bra! men jonas kan inte annat än att skratta när han på slutet av filmen sakta ser mig stänga ögonen, rycka till, öppna ögonen, stänga ögonen.. somna.
för att jag är nemligen expert på somna framför filmer, helst på slutet när det är som mest spännande, och det spelar ingen roll hur bra/dålig filmen är, paulina somnar ändå.
fast lite charmigt kanske det är?

när jag sedan gick in på toaletten, halvt sovande, och skulle borsta tänderna tappar jag plötsligt tandkrämen i toaletten och förstår inte riktigt vad som hände förren jag vaknade upp, haha.
(nej, det var inte så roligt att behöva plocka upp den)

nu är jag dock vid medvetande och börjar faktiskt piggna till, men i övrigt är jag nog sveriges kvällströttaste människa, det kan jonas intyga.

nu tänker jag försöka sova, krypa tätt intill jonas och kräva en godnattsaga.

godnatt vänner;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar