fredag 17 april 2009

things



då var man hos jonas och det är snart helg! underbart.
jonas är på jobbet nu, och jag håller på att fixa och dona inför en helg på landet - hos hans föräldrar en bit härifrån.
vi tänkte sova där hela helgen och bara ta det lugnt, hoppas bara på lite bättre väder (tänk att man aldrig är nöjd)

jonas fyller år imorgon, men vi orkade nog ingen av oss en riva-sönder-lägenhets fest, utan vi tänkte åka till systemet och köpa något med oss och smutta sådär lagomt, mycket mycket skönare.
(ja, jag vet att vi är tråkiga)

föressten, har ni hört sommarens säkerligen kommande sommarplåga?
sjukt härligt gung och UNDERBAR TEXT! haha.
http://www.youtube.com/watch?v=vl7NLocL1KA



SVENNE BANAN SVENNE BANAN! ohh yä.

hursomhelst, imorse när jag vaknade tog jag som vanligt upp gunvald i sängen, nej, jag vet, man borde inte ha hundar, men.. det SKITER jag i, mysigheten vinner denna gång.
såhär kan det se ut



en nyvaken gunvald ;*

som ni kanske vet så älskar jag inredning, och jag älskar dom dära små detaljerna som gör hela mysighets-faktorn i lägenheten, jag tycker det är viktigt att man kör på en personlig stil och är emot allt köpt ifrån IKEA-hem. osv.

var aldrig rädd att gå din egen indredningsväg än fast det enligt modetidningar är omodernt, vem bryr sig?
mixtra och blanda och köp det du tycker är snyggt, inte det tidningar/tv säger är snyggt.




en nyköpt vägg-lampa, supersnygg och supermysig belysning.


lampa, guldspegel och bokstäver - "love"


ljus ger värme och mys - gör något eget utav det


mönstrade genomskinliga gardiner - i love it!



personligt



man kan aldrig få för mycket kuddar!


jag gillar änglar.




lila- favoritfärgen

oss


min personliga lampa

nu tänker jag fortsätta och göra någon nytta, sedan försvinner jag, ring gärna om ni får tråkigt eller bara är pratsugen, jag svarar alla förutom idioter.

pusshej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar