söndag 19 april 2009

godie godie

då var man hemma igen, fick låna älsklingens bil, vilket var otroligt skönt, dels för att det betydde att jag inte behövde passa någon dum buss, och även för att det är smidigare.


sådär, över mina ben, sov gunvald hela resan.
OM det var mysigt (:

..men självklart är jag sjukt trött också, det är rätt drygt med långkörning så jag ligger rättså gott i min dubbelsäng nu, utan jonas dock, muff.

vår helg har varit helt rätt, jonas fyllde år i lördags så vi spenderade som sagt vår helg hos hans föräldrar utanför stan, vi gjorde i princip ingenting! vilket var väldigt skönt.

på dagarna var vi ute med hundarna och slökollade på tv, åt jättegod mat (grillspett!) mums.
och kvällarna spenderades i tvsoffan med diverse vin och godis.
jag och jonas mamma blev rätt söming framför filmen på lördagkvällen så båda hade tydligen somnat på varsin sida om honom på hans axel berättade han sedan, måste ha sett rätt gulligt ut? haha.


påväg i bilen . gunvald ligger på sin vanliga plats.

jag, gunvald ute på gården.

ute på promenad i den härliga vårsolen

underbaraste

en stolt mamma.

gunvald och pulisarna.

idag innan jag åkte for vi en sväng på birsta, köpte lite smågrejor till gunvald på arken. osv.
birsta är ett bra söndagsnöje och var ett bra sätt att avsluta en superbra helg på.
jag köpte inte ett enda klädesplagg och jonas kan intyga hur otroligt stolt jag var som hade kunnat gå emot min klädfixering! haha.


sallad på max! mums.

min fina

såklart att sötisen skulle vara med och äta.


nu får det vara nog med bloggdumheter för att jag behöver sova, sådetså.
men först ska jag ringa älskligen!
godnatt och sov gotti gotti ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar