måndag 20 april 2009

glass i stora lass


glass är nog högst upp på min prioriterings-lista nu, usch vad gott det är.

idag är en såndär dag som jag tycker jag hunnit med ganska mycket faktiskt.
började dagen med att jobba, direkt efter jobbet åkte jag in till stan för att umgås lite med mormor innan jag skulle träffa jennis efter hon slutat sitt jobb.
jag och mormor tog oss en liten raggarsväng ut på stan och åkte och handlade, sedan åkte vi hem till henne och surrade lite.
jag är så glad att jag har en underbar mormor som man vet att man alltid är varmt välkommen till, no matter what.


mormor är galen men ack så söt.

efter att ha lämnat av mormor drog jag vidare in till stan och mötte upp jennie! vi umgås för sällan! det var jättemysigt. vi gick runt på stan och tog käkade lite mat, finns så sjukt mycket minnen att prata om från skoltiden på gymnasiet, kan tom längta tillbaka, dock inte till läxor, trista lektioner och dåliga lärare, utan det sjukt mysiga gemenskap till hela vår lilla lilla klass, och våra surriga raster som alltid drog över på tiden, haha.

well, tiderna förändras, vi förändras, allt förändras, men det viktigaste är att vi inte tappar kontaken tjejer, tycker om er.

jag är så sjukt lättad ikväll, jag jobbar bara måndag tisdag och onsdag denna vecka, och på onsdagkväll åker jag till jonas, vilket ska bli helt underbart avslappnande, petra kommer förmodligen också och gör mig sällskap någon dag eller två, kan det blir bättre? två underbara personer under ett och samma tak, grr.
vi ska ha myspys kvällar med god likör, LOVA? (



nu ska jag sova
natti natti




maat!


jennie är lika frälst i sin bärabara som jag tror jag (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar