tisdag 28 april 2009

its raining man

usch vad jag hatar regn, imorse regnade det och jag hade bestämt mig för att åka till stan och träffa jessica, hade lite beslutsångest där ett tag om det verkligen vad nödvändigt att åka, men jag var så grymt uttråkad så jag åkte ändå!
som tur var så regnade det inte i stan när jag kom fram, fast det var grått och mulet.. har man blivit bortskämd med stålande sol nu? (:
jag tror bestämt det.
hittade verkligen ingenting i stan som föll mig i smaken, så mkt häng&släng, krimskrams, möstrat, glada gnalliga färger, jag KRÄKS

well, FIKAT var ju gott iaf, argh.. (:


på med klackarna och redo för some shopping!


ih oh öh

när jag kom hem lagade jag först lite god mat, HELT SJÄLV! jag kan faktiskt ^^
lagade god kyckling i ugn, ris och broccoli till. OM det var gott? (:
känns bra att få träna mer och mer på matlagning, kommer vara till väldigt stor nytta när man flyttar hemifrån på heltid.
(liksom, vem vill leva på korv och makraroner varje dag?) haha

ju mer tiden går, ju mer vill jag flyta hemifrån helt, är fortfarande kluven om vart jag vill bo, och vad jag vill göra.. men jag försöker vara optimistisk och tänka att det löser sig, för allting löser sig, eller hur? :(
distansförhållande, otroligt otroligt krävande. men, kärleken övervinner allt väl?

har även hunnit med att varit ut och sprungit, uscha vad dålig kondis man har, nej, nu gäller det att sluta komma på ursäkter och faktiskt börja springa lite då&då, låta rumpan skumpa lite istället för att dösitta hela kvällarna, AIIGHT.
lite mer go go helt enkelt.



riktigt riktigt gott! (:


gunvlad är för liiiten, mohahha.


min ;*

1 kommentar: