lördag 2 maj 2009

grilllad

oj vilken helg vi har haft! man har ju inte kunnat klaga på vädret iallafall! varit ute mestadels hela dagarna, kanske tom hunnit fått lite pyttefärg på min alldeles för bleka hy!
sorgligt nog har jag nog mer tendens att bli en kräfta, arhg.

på torsdagen, sista april, så var jag och jonas bara hemma hos mig, med familj och även min systers kille linus som stolt tog sig an grillningen och var nog lite influerad av "nakna kocken"
köttet blev PERFEKT! bra jobbat linus!
du kanske ska sattsa på kockyrket? MEN MED KLÄDERNA PÅ XD



nakna kocken wannabeeee


jonas med mat i tankarna, en låång väntan


jag och min syser alida, inte särskilt lika va?


jonas och gunvald ute i solen på altanen


kvällen avslutades vid brasan

eftersom gunvald är en riktig tuffing så var det han som kirrade årets första dopp, ärligt talat så vet jag inte riktigt om han tycker det var så roligt att bli blöt, men det var nog väldigt svalkande och skönt under en så het dag, såhär kan det se ut!:


1. gunvlad funderar, gruvar sig..


2. well, ingen återvändo, simma och sen upp snabbt som tusan!


3. nej nu får det vara nog! JAG VILL UPP!


4. en blöt, lite missnöjd gunvald

idag, lördag, har vi spenderas dagen i stan en stund, hittade som vanligt inget speciellt, men bara skönt att få komma ut.
jag gjorde en såndär flätkrans framme i håret för första gången, har sett dom länge men aldrig trott att jag skullle kunna göra en, testade idag, den blev inte så hemsk va?
ikväll kommer vi sitta laddandes framför tv:n då "jag vet vad du gjorde förra lördagen" jag och jonas favoritprogram nuförtiden, ett svenskt underhållningsprogram som handlar om personer som blir hypnotiserade, SE PÅ DET!
ätandes på lantchips och tzatsikidipp, kan det bli bättre? drool

robinson går ju också ikväll, enligt mig känns det väldigt uttjatande och det räckte med max 3 säsonger. nej, kom med nått nytt tack!

nu tänker vi gå ner till fotbollsplanen med gunvald och sparka boll.
att se en liten toss springa och ta en boll, lika stor som han själv, i munnen och tappert försöka bära runt på den, DET är en syn gott folk!

ha en bra kväll!
FUCKERS!!!


flääta

1 kommentar: