söndag 29 mars 2009

p&p guide to sexual positions

när jag och petra har tråkigt har vi väldigt livlig fantasi, som igår morse..
varför inte instruera svenska folket i olika ställningar? ja, och så blev det! här är lite smakprov! ser och lär nu!


den klassiska doggyn och en gnutta spank.


women on top


ståendes


mot väggen

lyftet



missionären -benen över axlarna

(haha, det var det! jag hoppas att ni springer hem till er partner nu och har rajtan.)

idag är det lördag och kvällen spenderades återigen hos petra med diverse gottt sällskap och två filmer, gud vad jag inte är avundsjuk på dom som ränner på krogen sådär varje helg, har inte alla insett hur otroligt skönt det kan vara att itne göra någonting, men ändå göa nånting.
jag kanske låter lat, och jag kanske är lat, men efter en lång arbetsvecka så nöjer jag mig med att ligga framför tv:n på kvällarna med tända ljus.
borta bra men hemma bäst, stämmer alldeles perfekt enligt mig

..jag blir så sur, först tinar snön bort en massa på vägarna, sedan dagen efter kan det vara likt förbannad lika mycket snö på vägarna igen efter bara någon natts snöande, VART ÄR VÅREN?
undrar just vad jag ska locka den med.



..ah, fina vår-minnen! picknick på berget med petra. <3

neah usch, slut på krafter, dax att åter igen sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar