fredag 27 mars 2009

härliga fredag

gud vilken fulländad fredag! hela dagen har varit hela otroligt mysig från start till slut.
efter en efterlängtad sovmorgon i petras supersköna säng så kelv vi upp, käkade frukost, gjorde oss i ordning samtidigt som vi lyssnade till någon gammal partyskiva och flög runt i huset.

tog stadsbussen in till stan och hade verkligen en HELDAG på stan med diverse shopping och en mysig fikastund på waynes.
roligast hade vi dock på en av stans second hand butiker där vi gick igång på alla möjliga olika kläder och spökade ut oss
många härliga skratt och vi lyckades på med lite outfits på kort (inom kort blir det nog mode kanske)


petra goes ryss?



päls i massor
..


blått är, flott?




ja vad ska man säga?


..sådär kunde det se ut, om ni vill veta så köpte vi aldrig kläderna, men vem vet? hade man tänk att gå på maskerad är det ju super!

dagen på stan avslutades med lite gott fika på en av stans bästa cafeer enligt mig, petra tog en DEVILS-cake att DÖ för!


ps, jag tänker drömma om den där kakan inatt

efter stan tog vi bussen tillbaka på petra och åt lite mat, hennes mamma gör underbar mat, bara så ni vet.
jonas kom från härnösand vid halv 7 och även petras vän polly kom under kvällen..
mysigt mysigt, vi plågade grabbarna grus att kolla på lets dance finalen med oss, och, ja.. dom överlevede ju om man säger så!
hursomhelst är magnus och annika underbara och jag är SÅ glad att dom vann! grattiiiis.

just nu ligger jonasälsklingen och snarkar, jag tänker snart lägga mig vid honom och försöka sova, det finns en morgondag.

först, en bild till petra! bara för att du hade så sjuukt sexig och snygg handuksbild tänkte jag utmana dig med min alldeles egna, såå, here we go!






sov gott hörrni! och imorgon kommer det ett alldeles nytt inlägg med innehållet - petra och paulinas guide to sexual positions! det vill ni inte missa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar