torsdag 26 mars 2009

livet utan dig

idag var jag på second hand efter jobbet! gud vad jag älskar second hand!
här är 3 anledningar varför second hands är bra;

1. mycket av pengarna går till välgörenhet.
2. där finns saker man inte skulle hitta på en vanlig, modern affär.
3. det är rimliga priser

okej, klädfynd kan jag väl erkänna att det inte finns så mycket av, eftersom kläderna är ifrån stenåldern, ofta väldigt urtvättade och krympta, men ibland kan man faktiskt hitta någoy klädesplagg med, sådetså




.(. ps, gamla saker är INTE bara skräp, titta bara på det fina porslinet och dom guldiga ljusstakarna!)

väl när jag kom hem ifrån promenaden med gunvald så märkte jag hur OFANTLIGT skitig han var, egentligen inte så konstigt om man tänker på hans långa päls! så jag gjorde en extreme makeover på honom, klippte honom på tassarna, på magen osv.
tvättade honom noga i badkaret (han satt bara lugnt och såg rätt nöjd ut, duktiga du)
och kammade honom jättenoga sen han hade torkat.

omg vad kramgo han blev sedan, mjuk som lambi. världensfinaste gunvald.


(en blöt och ren gunvald)
(en blöt sötnos och en glad mamma.)

petra är i övik nu, och jag är ledig imorgon, så om en timme tar jag kvällsbussen till henne och sover över inatt, MYSIGT!
hon tänker möta upp mig den sötisen, sen pallrar vi våra sexiga rövar och går till ica för att köpa något kvällstugg till någon bra film kanske? älskar dig.

så nu blir det att packa lite.






VAD VORE LIVET UTAN SKRATTRETANDE PINSAMMA BILDER TILLSAMMANS MED SIN BÄSTA KOMPIS?
(vad vore livet utan dig?
)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar