onsdag 25 mars 2009

ännu har en dag passerat..

idag är det onsdag, varit en rätt hektisk dag ifrån morgon till kväll, pust.
började dagen med att jobba, direkt ifrån jobbet till stan för att möta upp bland den bästa människan i världen - mormor!
vi gick på stan, kikade på kläder och tog en förtjänt fika på eftermiddagen, mysigt!
(mormors största intresse på klädaffärerna var att titta på prislapparna på dom ruskigt slitna modejeansen hon hittade på olika affärer, hon skrattade gott och tyckte det var rätt konstigt hur ett par urtvättade, slitna jeans kunde kosta 700 kronor! mormor mormor..)

(inte utan min mormor<3..)

sedan var det bara till att fördriva tiden tills jag skulle hämta sanna som kom från umeå vid sju, klant som jag är lyckas jag alltid att glömma parkeringstiden efter en stunds övertid, och då skulle ni sett mig springa genom stan! för kung och fosterland, hahah.

kvällen bestod av att titta på RENT HUS med familjen! tanterna är ascoola ju.
helt vansinnigt när man ser hur folk kan ha det, grejor från golv till tak och djur som kryper på golvet, jag ryyyser.
varenda gång jag sett på det programmet kommer "städ-palan" fram och känner för att börja skrubba på en gång bara för att man är så äcklad efter att ha sett allt som kan uppstå om man inte städar tillräckligt, så ge mig skurkäppen lovar jag att jag kör på! haha.


(coola tanter, kan dom inte komma till lägenheten och städa? haha)

efter en lååång dag med massa stress och måsten så förtjänar jag faktiskt att sova, och ladda inför en ny dag imorgon.

godnatt mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar