måndag 30 mars 2009

vårkänslor

då var det måndag igen, jonas har åkt hem, men han finns kvar.. i tankarna.
har just kommit hem från jobbet, men det absolut bästa av allt är att jag bara jobbar imorgon sen är jag ledig hela veckan. (helt ofattbart)

det bästa med att ha en jonas är alla dessa söta lappar man får på sängen när han har åkt <3
(kärlekslappar eller sms? jag röstar på kärlekslappar..)

och en annan sak; på torsdag åker jag och min bästis till STOCKHOLM och roar oss en massa med edvin, inklusive en massa shopping och kanske någon utgång eller två.
ska verkligen bli jätteskönt med miljöombyte, övik i all ära men.
jag har lovat mig några saker innan resan;

1. inte mc donalds EN ENDA GÅNG, blärk
2. shoppa, men dock inte för mycket, och för onödiga köp
3. drick i lagom mängd
och slösa inte bort pengarna på dyra drinkar.
4. TAPPA INTE BORT BÖRSEN ELLER MOBILEN TACK.

btw så saknar jag edvin jättemycket. om vi hade bott i samma stad hade vi garanterat umgåtts mycket, vi är ganska lika och har en mycket god vänskapskemi, jag är så glad att ha honom som vän.
för några dagar sen fick jag ett sms ifrån honom, vi hade inte hörts på länge och där stod det, mycket kort och enkelt ; "jag saknar dig.."
lyckokänslan i kroppen rusade och jag kände mig så fruktansvärt nöjd för stunden, att ett sånt fåordningt sms kan göra ens eftermiddag? tack edvin.

igår när jonas sov här fick vi för oss att fota lite fina bilder på oss tillsammans.


amor

vincit

omnia

..ih, riktigt nöjd med bilderna! nu tänker jag snart ta en långpromenad med tok-gunvald.
det är rätt varmt och skönt ute och solen tittar till ibland, härligt. jag får mer och mer vårkänslor för varje dag.
undrar hur långt våren är kommen i sthlm? förhoppningsvis mindre snö, hih.

ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar