måndag 30 november 2009

JULSTÄMNING TACK!


vilken jul det skulle vara, jonas kommer indrellandes med en het brutta
under ena armen, eller inte, haha

massa jonasar i julgranen, enformigt?

eftersom snön fortfarande inte kommit än så måste jag för mig själv försöka hitta på ett sätt att få lite julstämning på.

för första gången på länge längtar jag faktiskt lite efter snön, jag har mycket mycket hellre en massa snö än detta regnslask väder som pågått länge nu.

till vintern funderar jag på att försöka ta på mig skidorna igen, denna gång försöka mig på att kombinera nytta och nöje, dvs få själv lite motion men samtidigt låta gunvald vara med.
håller på att leta efter någon slags dragsele till gunvald så han kan springa brevid, haha. okej, han kanske inte orkar dra mig, men det blir absolut en rolig träning när båda två kan vara med, samtidigt!

slut på funderingar, dags för lite vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar