måndag 30 november 2009

GEMENSAMMA INTRESSEN





jag har tänkt på en sak, många tycker att man i en relation inte ska vara för lik sin partner utan att olikheter snarare kan vara bättre.

jag är iaf sjukt glad att jag och jonas delar ett stort intresse - hundar.
ett liv utan hundar är för mig ett mindre meningsfullt liv, vilket jag även tror att jonas tycker.

när allt fallit på sin plats och vi flyttat ihop kommer det att finnas utrymme för en till "familjemedlem", längtar redan.

men hursom, det jag ville komma till är att jag tror att för att en relation ska hålla i längden krävs det lite gemensamma intressen , iaf nått.
dvs någonting som båda brinner för och tycker är tokroligt och tokmysigt på sammagång.
någonting man kan prata om, diskutera om, och aktivera sig med - tillsammans med partnern.
sådetså.


true love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar