onsdag 29 juli 2009

so close, no matter how far



jag är glad, om ni inte tror mig får ni några anledningar:

jag har världens bästaste pojkvän (tom bättre än din egen, mohha)
jag och jonas tänker snart förhoppningsvis åka och titta på en jättefin 3:a
jag får gå till världens mysigaste jobb och jobbarkompisar
fick en gnutta färg på stranden idag
gunvald är nytvättad och luktar himmelskt
ätit blåbär hela kvällen (DET ÄR SÅ GOTT ATT JAG DÖR)
fått umgås med fina johanna
renbäddad säng, i´m in heaven
nystädat rum
jag har oftast lätt för att sova och det tänker jag göra..i en otroligt skön säng.

är det inte dax att inte bara använda sina bloggar som klagodagböcker eller deppdagböcker.
ta fram det positiva ur dagen ibland med!

sov sött, jag tänker sova som en tok och FÖRSÖK INTE ENS KOMMA PÅ TANKEN ATT VÄCKA MIG FÖR DÅÅ JÄKLARAMMANNA ska ni få se på andra bullar, eller kakor.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar