onsdag 29 juli 2009

mot livet?



lyckades hitta detta mästerverk ikväll när jag la mig och tittade igenom mina bilder efter HELA kvällen i skogen med johanna och gunvald och plockat blåbär. gått gått och åter gått.

bilden är väldigt rolig och påhittig ändå, trodde man att livet skulle bli sådär? naket, killar, rockn roll, lyxiga drinkar? eller var man djupt ironiskt?

jag skulle tippa på att vi gjorde den med en ganska stor portion ironi fast samtidigt försökte vara lite realistiska, visst blev det killar, fast en då.
visst blev det naket, fast inte i sånna mängder. osv

men jag kommer alltid att vilja ha kvar den här bilden, det är ett fint minne och något man kommer att skratta åt när man är en utbränd hårt arbetande 40 plus mamma med 3 barn.
PFFT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar