fredag 31 juli 2009

snart ääär det freedagsmys

friday i´m in love!
det är fredag, har just gjort mig lite helgsfin efter en lång dag på jobbet (ja, när man jobbar inom vården och går klädd i princip hela dagarna med mintgröna urblekta byxor och omacthande ful tröja så tycker man faksikt att det är SKÖNT att få klä upp sig och känna sig lite fin ibland, det kan nog alla hålla med om som har jobbat inom vården, haha

det blev ingen urkult iår av många olika anledningar.
jag behöver spara pengar nu inför hösten eftersom man har lite planer tillsammans med jonas (flyttning är inte gratis)
under jonas semester så har vi redan hunnit åkt bort och gjort av med pengar tillräckligt.
och jag känner mig trött efter att ha jobbat hela veckan.
behöver man fler anledningar?

självklart saknar jag hela gänget men jag hoppas verkligen vi möts snart på annat sätt och att ni ser till att njuta fullt ut under tiden ni är där, tänker på er och hoppas hoppas att solen skiner över vackra näsåker.

kram på er, <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar