torsdag 30 juli 2009

just another day



alicia! det här trodde du inte va? haha
idag har man jobbat i vanlig ordning, jag och alicia är liksom "ett" på grönan och vi har alltid så roligt tillsammans när vi jobbar ilag! kommer att sakna dig på avdelningen om du flyttar, sådetså!
mycket skoj och tokigheter under dom senaste åren, mycket fina minnen!

efter jobbet gick jag och hälsade på min faster lena som bor granne med oss, satt på deras inglasade altan med tända ljus och mös framför tv:n med varmt kaffe och nybakad kaka, vad härligt det är att ha släkten nära!

har en liten film här jag tänkte visa innan jag lägger mig på hur det kan se ut när gunvald och jag tar en cykeltur till skogen, lite svårt att filma och cykla samtidigt men jag LOVAR, vi vurpade inte! haha


godnatt och en massa kramar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar