onsdag 24 juni 2009

trötter

tvi, ena dagen skryter jag hur mycket jag har skrivit på bloggen under dagen och vissa dagar får man skämmas, men utan att försöka skylla ifrån sig så känna det verkligen inte som man har tid, man jobbar nästan hela dagarna och när man kommer hem så vill man fokusera på mycket annar och är för trött för att tänka.

och när man är ledig vill man ta vara på dom dagarna och göra så mycket som möjligt!
det är inte lätt, men vem har sagt att livet skulle vara lätt?

idag tog iaf jag, jonas, gunvald och wilma sommarens FÖRSTA dopp (kom tyvärr inte med på bilder som synd var men jag LOVAR att fota någon annan gång)
vi badade i ån och det var faktiskt inte så kallt som vi trodde det skulle vara.

gunvald var också med och badade och simmade som en tok i det rättså djupa vattnet.
han tycker om att bada, det är bra (:

jobbet satt vi ute mycket idag och fikade och hade oss, har nog hunnit fått liiite färg iaf, sådär röd-brun som jag brukar bli, men lugn bara lugn, det ska nog te sig tillslut.

och sandra, jag SKRATTAR fortfarande åt din historia om "adam" haha, i tankarna iaf.
dagens!

godnatt


natti natti, vad vore natten utan min nalle i munnen?

skära fruktsallad på altanen! mumma

nam nam, gott gott, VITMAMINER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar