tisdag 23 juni 2009

efterskottskalas



eftersom
jag fyllde år på midsommarafton så har vi ett litet efterskotts-kalas åt mig nu!
dom närmaste i släkten och jonas blir det, och det kommer att bjudas på bär och grädde, och massvis med goda kakor! namnam

om jag varit snäll och skötsam kanske jag får några presenter också?

annars har dagen varit ganska skön, åkte in till stan en sväng och handlade ett par snygga skor o lite kläder (nej jag kunde inte motstå)
jonas fick sysselsätta sig själv hemma och jag tror ärligt talat han var rätt nöjd att han slapp följa.

om en timme kommer dom jag jag tänker lägga på ett kol nu.
valde att ha min nya jeansklänning idag med tanke på att jag tycker den är grymt snygg! sådetså.

ha det fint vänner!

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Glömde det när du ringde;) /S

    SvaraRadera
  2. jag maste ju fira dig med! vi far ta oss ett kalas senare, ses snart!!!! jag saknar dig megamassor mycket. ar du i ovik? pusskram petra

    SvaraRadera