onsdag 17 juni 2009

full fart

vilken härlig dag! hade inte träffat mormor på hundra år kändes det som så åkte in till stan, kilade runt lite på stan en sväng och fikade hos mormor, med mig hade jag med mig en present från riga och hon blev sådär glad och tacksam som bara en riktigt go mormor kan bli.

hade länge funderat på att köpa en sk. "springer" till gunvald eftersom det hunden har MER energi än vad man tror, och det är en säkert och bekvämt sätt att cykla med hunden både för jag och honom.
satte fast det på cykeln när vi kom hem och cyklade en sväng runt byn! om OM gunvald sprang, OM! ärligt talat tror jag att han tyckte det var grymt skönt. (jag med)

visst, det kostade 500 kr, men vi kommer att ha mycket nytta för den med! suuper! (rekommenderas mycket)

jag kan ju säga att han sov gott när han kommit hem (se bild nedan) jag smälter.

jag är just nu rätt nöjd över livet.
jag är hemma
jag har en hund som gör mig glad varje dag
jag har en pojkvän som dagligen ger mig kärleksfulla kramar och viskar söta saker till en.

ps, petra är i USA nu! (avis) saknar henne jättemycket men samtidigt unnar jag henne en jätteskön semester tillsammans med hennes ubersöta syster katrin!
hoppas ni har det underbart och ta hand om er!
kramar paulina


ungefär såhär ser vår nya "springer" ut.

sov gott efter "cykelturen"

min kille det där.

lite nya kläder köpt på resan, snygg lång tshirt och en kort jeansjacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar