måndag 25 maj 2009

true love

idag blev det en riktig utedag i vanlig ordning, jag, jonas och gunvald var på utflykt till sandudden som är en av dom finaste badställerna häromkring.
gunvald simmande medans jag bara doppade fötterna, och det räckte! superduperkallt var det.
det är så gryyymt härligt att köra vår nya opel, just för att man känner verkligen hur mycket kvickare den är än gamla volvon, så det kan bli heta fighter vem som ska köra när vi åker bort, haha.

sedan åkte vi in i en sport/fiskeaffär som ligger häromkring. jonas fick mig att fundera på att kanske kosta på att köpa ett riktigt spö och han hjälpte mig att hitta en rejält spö.

skulle egentligen gått på 700 kronor men gubben som jobbar där är kanske världens snällaste så jag fick det för 600. GULD
när vi kom hem hjälpte jonas mig att fixa till det och sedan bar det av för att inviga det nere vid ån, det kändes riktigt bra!

det blir nog mycket fiske i sommar och det ser jag fram emot, känns skönt att ha en pojkvän som har samma intresse och som även är duktig på det.

nu ligger vi framför tv:n och goosar småkikandes på 300.
otroligt välgjord film men inte i min style, för mycket krig och otäckheter.
tacka vet jag romantiska kärleksfilmer att snyfta till (;

..kramar!


true love, yes indeed


kolla jag vågade!


löve


Jovars (:


bada bada bada


kolla mitt fina spö (: och gunvalds rumpa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar