tisdag 26 maj 2009

björn axen

hej o hå alla fina. jag har varit ledig idag och det ha firats med en shoppingdag på stan med kära petra. jag har kostat på mig en björn axen krustång!
testade den idag och den fungerade riktigt riktigt bra! men med tanke på vad den kostade vore det konstigt om det inte vore så.

jag börjar bli löjligt less på bara vanligt plattad rakt hår, så nu tänkte jag försöka variera sig lite mer, hårmässigt.
och finns det något roligare än små förändringar som kan förgylla?

det enda som står på min "måste-ha" lista nu är lite mer sommarkläder.
kjolar, knänningar, söta toppar, u name it.

men jag tänker ha tålamod och vänta till sthlm, för om några veckor åker jag och jonas nämligen till sthlm! vi tänker gå på grönalund, möjligvis skansen också, beroende på hur mycket vi hinner! i samma veva blir det också förmodligen en kryssning till riga.
(tro mig, kryssningslivet kan man INTE få nog av, tjooho)



kommer användas med kärlek!


kolla vad fint!



om man är lite fåfäng själv blir det automatiskt att man är fåfäng med sina djur också! SÅKLART att gunvald ska schamponeras, sprayas med balsam och borstas så han blir fin och ren. SÅKLART.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar