onsdag 20 maj 2009

lantis

kan någon ge mig en ny frisyr och lite inspiration! senaste tiden måste jag erkänna att jag har varit mycket oinspirerad och rätt slö med mitt skrivande och fotningen.

tänkte försöka med lite dagens outfit ibland men ni ser att det går bra va?
när man bor på landet vandrar man mest runt i fula, otroligt mysiga joggingbyxor osminkad och naturlig.
och vet ni vad? det är så fruktavsvärt skönt.
vet ni varför? inte en skit bryr sig om du har en dålig hårdag eller sönderförfallna kläder och tar en sväng till affären.

lantlivet är inte så ytligt och jag tackar gudarna att jag är född på landet.
självklart bor det en liten stadsbo i mig och jag drar mig gärna mot stan.

när jag tänker tillbaka kan jag inte mer än tacka mamma och pappa att dom valde att vi skulle få växa upp på landet i en stor villa, en stor gård nära alla kusiner.
vi har haft så roligt under alla år.
eftersom det inte finns så mycket har man fått lov att skapa sig en egen fantasi att hitta på roliga saker, och det var det inte brist på!

självklart blir man äldre och man längtar till något, större, annorlunda..
men mitt hjärta kommer alltid att finnas kvar här, alltid.


MAMMA MAMMA! fina mamma<3

nu ska jag sova, jonas har kommit hit och tråkmånsen håller redan på att somna.
nu ska jag ruska till honom! MOHAHA!


dagens outfit; designade svindyr dress, haha!


gunvlad tycker om lillkissen (:


ta hand om ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar