lördag 23 maj 2009

haj kaj! hallo boje!

min helg har knappt börjat men ändå har jag hunnit med så m ånga trevligheter, jobbade igår och åkte sedan direkt efter jobbet till stan och träffade petra, hade en typiskt "tjejdag" med diverse fnitter, skvaller, kramar, shopping och fika såklart (: mysigt.

mot eftermiddagen kom jonas från härnösand och hämtade oss, åkte hem till mig och grillade, satt ute på altanen! OM det var gott, again ^^
jonas gjorde efterrätten, kladdkaka (: haha jag kör hårt med honom!

blev lite köpt, bland annat ett par jeans, några linnen och en jättesnygg adidas tröja (: (se nere)

idag är det lördag och ikväll drar jag, jonas och petra till umeå på kulturnatta! längtar redan! bilder kommer sedan, nu ska jag fixa till mig och käka lite frukost!

have a nice day..


hann med en fika med ljuvliga petra.

grilla grilla ^^ igen. haha

norrlands guld såklart.

köpt en ny adidas tröja!

ps, jag har kanske världens sämsta humor! men genom TIDERNAS bästa REKLAM! är utsett:

http://www.youtube.com/watch?v=FBM6yWw4y0g

1 kommentar:

  1. Ah, vilken fin adidaströja. Jag har suktat efter en likadan fast i svart ett bra tag nu, men lyckas aldrig unna mig. Du kanske kan övertala mig :P Haha! Kram

    SvaraRadera