jonas muppar.
moi lajjksom
KNIIIP
pixie och gunvald
japp, det är en hund som ligger där.. :D
VOILA! nam nam
gunvald pussar max.
:)
kanske prova?
AJAJ. på gott och ont ^^
för att vara delvis lite "hittepå" blev maten jättegod.
i paulinas lilla specialgratäng hade jag:
skivor av tomater
skivor av aubergine
skivor av färska champinjoner
köttfärs
salt och timjan
och på toppen : mozarella.
varva i lager.
(olja formen innan)
in i ugnen 20 min tills osten smält osv.
sen, VIOLA! jättegott och nyttigt.














