jonas muppar.
moi lajjksom
KNIIIP
pixie och gunvald
japp, det är en hund som ligger där.. :D
VOILA! nam nam
gunvald pussar max.
:)
kanske prova?
AJAJ. på gott och ont ^^
för att vara delvis lite "hittepå" blev maten jättegod.
i paulinas lilla specialgratäng hade jag:
skivor av tomater
skivor av aubergine
skivor av färska champinjoner
köttfärs
salt och timjan
och på toppen : mozarella.
varva i lager.
(olja formen innan)
in i ugnen 20 min tills osten smält osv.
sen, VIOLA! jättegott och nyttigt.
Jag är ganska tråkig egentligen. Blond har jag varit hur länge som helst. Det är roligt med rött hår! Man känner sig eldig.
SvaraRaderaJag ska göra fler videoinlägg men de är så fula. Min mun ser helt sjuk ut när jag pratar. Man kan inte låta bli att tänka "Är det där vad folk ser när de pratar med mig? Huga!"