inget planeret idag förutom att jag tänker försöka tvinga jonas att vi ska åka och köpa en glass, jag är så sjuuukt sugen på mjukglass med chokladströssel. (vattnas i munnen)
sen blir det nog i vanlig ordning skogspromenad med gunvald.
var så stolt igår när vi gick vår vanliga runda på ett par kilometer,
han gick utan koppel i princip hela vägen och var så duktig på att följa med oss hela vägen.
i´m a fucking proud MAMA!
vi grillade även igår, paulina får alltid som hon vill ^^ skämt åsido, men det var superduper gott! hörde en fågel viska i örat att vi tänker äta ytterligare god mat idag, kyckligtaco ^^ omg! mums
nej nu ska jag ut med pruttis!
Mors!
världens bästaste
jonas rygg <3
moi
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar