torsdag 8 september 2011

EN SÅNDÄR LISTA

BRUKAR DU KOMMA I TID: faktiskt.. jag är hellre 20 min tidig än 2 min för sen. HAR DU BRA KONDITION: nej, det kan jag väl inte skryta om. NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: tror det var när vi var i fjälls. HUR KÄNNER DU DIG NU: trött, blöt (det regnar) VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: mest svart och vitt, tråkigt men användbart. BLIR DU BRA PÅ KORT: om jag tar 100 bilder och får välja själv.. annars nej ;P NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: måste vart till någon film eller dokumentär för ett tag sen, VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: verkligen inte! det visar ju bara att man har känslor i kroppen. HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: såg inte på film igår! DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: kaffe, jag kan inte leva utan det.. tyvärr. KAN DU LAGA MAT: sådär, lagar en hel del mat på jobbet iaf.. så där har man fått lära sig en del. ÄR DU NYTTIG: nja, sådär. skulle vilja bli betydligt nyttigare. läsk undviker jag rätt bra iaf, loka går lika bra.. men godis, åh, jag älskar lösviktsgodis. ÄR DU BLYG: nja, inte speciellt. VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: tja, vid 9 ungefär, rätt lagom tycker jag. VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST? spelar inte. VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL? Ihmm. HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? beror helt på hur mkt man ätit under dagen HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? nja, men på någon toa har väl hänt ^^ JAG SOVER: väldigt bra.. somnar oftast inom 10 min. VAD SA DU SENAST? pratade med jonas mamma.. ^^ frågade om hon skulle ha hjälp med något typ (mat snart!) VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS? skulle vilja åka på urkult.. VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?: jonas.. VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: kramar och bra musik.. (och maaaat!) HAR DU SNYGGA SKOR: tja, skulle vilja ha mer!! VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: jag suckade säkert bara över att det var morgon.. HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: nooooope. HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: det hoppas jag inte :P HAR DU KÖRKORT: ja, skulle inte kunna vara utan! ÄR DU ENSAM NU: omringad bland 3 hundar, ett barn och 2 vuxna.. så nej! :D VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA? träffa mina underbara vänner i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar