torsdag 31 mars 2011

SKÄMMA BORT SIND HUND IBLAND? -SÅKLART

.. det är roligt hur olika man tycker när det handlar om hundar och djur i allmänhet.

många anser att hunden ska få torrfoder, vatten. sen är det bra, punkt slut.
hela livet, dag efter dag. dom behöver ingenting annat, man ska inte skämma bort dem. (lägga ut pengar i onödan)

.. jag kan hålla med till en viss del, visst ska det i gå i överstyr att man börjar köpa "go-saker" till hunden hela tiden..
men i min värld så tycker jag att hundar lika gott som människor kan förtjäna nånting gott ibland, grisöra, en korvbit, hundgodis- u name it.

det ska absolut inte bli en vana.. och man ju vill inte direkt att hunden tar det förgivet och rent utav börja KRÄVA att få sånt varje dag.

men jag tycker att vi människor, precis som hundar absolut kan skämmas bort ibland - lite lyx och extra gott i vardagen, vad är det hemska med det?

.. aja, såhär tycker jag, vissa håller inte alls med.
och ni?


.. salami sticks, noom noom.

-ska lilla JAG få det här?^^

...LYCKA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar