måndag 28 mars 2011

..A LOVESTORY

..hundälskare som man är kunde jag ju inte låta bli att övertala jonas när vi skulle hyra film på hemmakväll i lördags att vi skulle hyra den här.
dels för att jag har hört ifrån vänner som sett filmen att det ska vara en bra men otroligt sorglig film.(dom varnade mig med andra ord)

så den fick följa med hem.
alltså, den här filmen är riktigt bra och välgjord.
MEN

ett stort MEN.

är man blödig och fullkomligt älskar djur så måste man vara beredd på en hel del snyftningar.
.. och efter filmen är slut tar det minst någon dag innan man börjar släppa den helt.. haha.

(men är man inte ett dugg intresserad av hundar så tycker jag man kan hyra nånting annat dock)




söt, söt eller sötast?

3 kommentarer:

  1. den skulle jag vilja se också :) men har sett trailern en gång förut, fast det japanska originalet.

    SvaraRadera
  2. Det finns inte ens chans i världen att jag sätter mig ner och ser den där filmen. Jag började gråta när jag såg trailern. Hunden ser dessutom ut som min Roy. UUUHUHUHU.

    SvaraRadera