tisdag 29 mars 2011

19:07

jag är expert på att byta kläder.. kan byta kläder flera gånger under samma dag.
varför?
jo för att man blir lätt less på en outfit fort.
bytte direkt efter jag kommit hem ifrån stan.. hmm, knäppt kanske?
jag får hoppas att jag inte är ensam.

blir slappt ikväll. min kropp är helt färdig efter en dag på stan..
borde kanske börja träna? buuuhu.
hjälp mig sandra! hahahaha (min kompis sandra är typ träningsnörd.. och muskler har hon!! snyggo)
aja, ju finare det blir på vägarna och ju varmare det blir får man väl försöka gå på ännu ännu längre promenader också.
överflödigt fläsk måste bort!!







påtal om absolut ingenting.
måste bekänna en grej för er som inte känner mig så mkt.
jag fullkomligt ä l s k a r AKON!
HERREGUD vilken röst.. ååååååh.
...så nu vet ni det!

ett litet smakprov.. grrrr!:

3 kommentarer:

  1. Exactamundo! Det är från H&M. Svinigt skönt. Tycker absolut att du ska köpa ett. Jag är nöjd som tusan!

    SvaraRadera
  2. Hehe, då kan jag haka på. Jag behöver också bli bättre på att röra på fläsket :P

    SvaraRadera
  3. Men du då läckerbit;)
    Haha jag tänkte precis att man kanske skulle ta och bjuda över du och Jonas någon helg på mat, men vet inte om jag hinner till helgen. /S

    SvaraRadera