fredag 28 januari 2011

PUSS

..veckan har som vanligt flygit iväg.. yaay!
ikväll tänker jag hämta ut min nya golvlampa som jag beställt på ellos.. den är så grymt snygg på bild så jag hoppas att den är lika snygg i verkligheten..

vi köpte ju det här v-rums bordet på jysk också.. längtar tills det står på plats också..vitt är det.
jag gillar vitt, vitt är fräscht.
tänker också försöka sälja vårat nuvarande bord som går i indisk stil för ett par hundra.. rätt litet. någon som är intresserad? annars lägger jag ut det på blocket :))
passar ju som sagt bra om man har en lite mindre lägenhet!

imorgon åker jag och jonas till umeå.. en liten dagsutflykt, tänker hälsa på syrran och kika lite på stan.. alltid mysigt att komma bort och se nånting annat..

hörs lite senare!


mitt hjärta & jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar