tisdag 30 november 2010

SMACK!



roligt! såg att jag hade 42 besökare igår, och det har ramlat in en massa söta kommentarer då&då. det är det här som får mig att fortsätta blogga!
har ni något förslag på något ni vill att jag ska fota eller skriva om är det bara att säga till!
ibland flödar inte fantasin riktigt som man vill..
förutom att skriva om vardagen i helhet så tycker jag det är otroligt trevlig att skriva/fota inredning, mat! men sen brukar det mestadels vara rätt tomt i huvudet.
politik &samhällsfrågor blir det lite av... men det finns sånna bloggar också för dom som gillar att läsa sånt... :))

well, det var väl ungefär det jag ville säga.. nu: lasagne !!

2 kommentarer:

  1. Fortsätt gärna med inredning och sådant. Du har ett öga för sånt verkar det som :)

    SvaraRadera
  2. Åh, så fint. Du har en härlig inredningsstil:)

    SvaraRadera