torsdag 28 oktober 2010

4

Fyra saker jag gjort idag:
varit nära på att halka
jobbat
ätit choklad jag blev bjuden på av mormor, PÅ EN TORSDAG! :O
pussat gunvald

Fyra tv program som jag ser:

bonde söker fru
halvåtta hos mig
idol
ensam mamma söker

mkt djupa program eller hur :))

Fyra saker som jag längtar efter:
jul såklart
att bo tillsammans med mina kära
gunvald som just nu befinner sig i mamma&pappas säng.
medelhavet

Fyra saker på önskelistan:
en STOR tv till vardagsrummet
en massa kramar från folk jag tycker om.
en utlandsresa till (se ovan -vid medelhavet nånstans)
en fortsatt frisk och glad paulina & omgivning .

Fyra saker som jag avskyr:
folk som tror att allt dom gör är rätt och allt som andra gör på ett annat sätt är fel fel fel.
att frysa
leverpastej
räkningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar