lördag 28 augusti 2010

LÖRDAG!


en bild

en annan bild?

köpte dessa wondersköna örhängen (snö of sweden) idag på birsta.

en heldag på ikea/birsta idag. PUST! alltid lika roligt att shoppa men ack vad trött man blir i kroppen! kan säga att det var underbart när man skulle sätta sig och äta efter ett X antal timmars shopping, ikeas resturang är braskit!

shoppade faktiskt otroligt nog inte så mkt då, ett par öghängen ifrån "snö of sweden" fick följa med hem, likaså ett par svarta tighta träningsbyxor som jag ska ha som "promenadbyxor" superbekväma!

nu är jag hemma hos mam&pap och ska snart ner på badplatsen och inviga byns nya grillkåta med en del av släkten, mysigt!

1 kommentar:

  1. Hej,

    Våra grannar avskyr katter. Vilket vi och några andra grannar har. Dock är det inte vanligt "gnäll" vi får stå ut med utan våra grannar ringer hyresvärden och klagar för att våra katter går förbi utanför deras fönster, för att de bär möss i munnen (inte för att de lämnar dem någonstans där de behöver se utan bara att de bär omkring på dem) och att det yr katthår (på dem låter det som stora ökenbollar av hår som flyger omkring) på gården så att deras allergiska barnbarn inte kan komma och hälsa på längre + att de dricker vatten ur en vattenkanna som står ute på gården.

    Visst kan jag ta gnäll om katterna, och självklart åtgärdar jag saker de ställer till med (t ex om de skulle bajsa i rabatten eller lämna döda möss överallt så skulle jag självklart ta bort det), men det måste ju finnas en gräns tycker jag :) Tråkigt att det ska behöva vara så här, men det går tyvärr inte att mötas på halva vägen med dessa människor.

    Hoppas allt är bra med dig! Kram

    SvaraRadera