måndag 30 augusti 2010

BRA VS DÅLIGT

tre dåliga saker just nu:

.. jag ska snart besiktiga bilen, vilken i sig inte är så jobbigt.. men man kan nästan se innan man vart där hur tusenlappar flyger iväg.. hugaligen.

.. hösten är här.. jättemysig årstid om ni frågar mig! men det betyder också att vi närmar oss vintern snart, vilket är riktigt riktigt illa, kallt om inte annat.

.. jag har tappat ett jättefint örhänge som jag köpte för några veckor sedan, guldhjärtan..
inte för att dom var värda miljoner.. men för mig var dom det, och jag köpte dom även på rea så jag kanske inte kommer ha möjlighet att kunna köpa precis sånna igen, BUUU.

tre bra saker just nu:

.. fyndade ett jättefin tröja idag på secondhand för bara 30 kr, såg knappt rörd ut!
ibland måste man ha lite tur också!

.. min kompis emma ska snart ha barn.. hon kommer förövrigt bli världens bästa mamma!
ingenting är som väntans tider, spännande!

.. min lön var rätt bra den här månaden... vilket innebär en massa höst-kläder shopping! wooho.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar