torsdag 26 augusti 2010

ÄNNU EN FIN GAMMAL BILD



hittade även denna ubersköna bild på jonas dator.. titta vad min haka ser konstig ut?
haha, hursomhelst, ganska söt ändå.

just nu befinner jag mig i härnösand.. så längesen jag var här i jonas trånga 1;a! aja, vi får ju plats åtminstonde.. men den känns ännu mindre nu när man skaffat sig en 2:a, så man blir nog lite bortskämd!
jag har precis tagit en dusch och köpt en såndär billig skvallerblaska som jag tänker lägga mig och kika i.. bara roligt att titta på bilderna ju! det som står är ju ändå aldrig sant så det kan man skippa att läsa.

imorgon jobbar jonas hela dagen så jag ska försöka fördriva dagen med gunvald.. finns en härlig promenadrunda bara här nedanför vid vattnet.. sen en liten sväng in till stan kanske man borde hinna med.. går ganska snabbt att gå igenom stan här dock, hah.

nattie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar