torsdag 25 mars 2010

SNOK SNOK



fortfarande inget internet till lägenheten..men jag är inte förvånad, livet består av krångel så varför ska det inte krångla nu med?
är dock hemma nu vid syrrans dator och snokar igenom hennes bilder.. får syn på denna.
jag, jonas och herr g en mysig sommarkväll på badplatsen framför en varm brasa.

skvallertidningar är min räddning just nu, har ett par (alldeles för få) tv kanaler och inget internet..
nej fy vad jag klagar, jag har det ju bra!

hursom..

snart är det helg och på lördagkväll blir det till dra sig ner på torget och kolla på tomas dileva som ska göra en gratiskonsert där för earth hour.
dock sett honom 2 gånger tidigare men han är så mysig så kan gott och väl se honom igen!

nej, nu ska jag äta något, sedan kila iväg på jobbet igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar