torsdag 18 februari 2010

..SPONTANT&GULLIGT

gulliga spontana överraskningar är alltid lika mysigt..
som idag, fick helt plötsligt ett sms på mobilen där det står att någon laddat mitt kontantkort och jag förstod ju rätt snart att det var jonas <3

enkelt men sött, jättesött.

en lång dag idag med arbete, sitter och planerar lite eventuella inköp på ikea inför nästa vecka..
finns miljoner saker kvar jag behöver, det gäller bara att komma på allting, huh.

jag vet inte om det är jag som är fel på men jag känner mig så nöjd med att få flytta och komma till ro, landa, pusta ut.
medans många andra måste flyga runt hela världen och tillbaka igen för att vara tillfreds med livet, jag tycker det mest låter besvärligt (men jag kanske är knäpp jag med)
åka bort kan man göra när man semestrar.. men annars är det rätt skönt att alltid komma hem också, eller hur.
natti vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar