lördag 13 februari 2010

ETT STEG PÅ VÄGEN..



ja då börjas det så, det mindre glamourösa med att flytta.. packning av en massa grejor, fast det är ju ändå rätt lindringt om man jämför med möblerna, pust.
jaja. jag ska inte klaga, att flytta ut ifrån ett 2våningshus med källare och vind är ju, harkel, liite mer jobb än att flytta ut ifrån en etta.
men men, man kan ju alltid jämföra med värre, så är det med allt.. men jobbigt är det!

som tur är, ere inte så länge kvar nu..16 dagar för att vara exakt.
jag börjar i god tid (jagvet) men jag HATAR att behöva vara stressad på slutet, då är det alltid bättre att börja i goood tid. samma sak med inköp av olika grejor.

mamma berättade för ett tag sen att hon tyckte att det kändes lite vemodigt att jag skulle flytta, jag menar, vi har ju nästan trampat varandra på hälarna i 20 år, och sen plötsligt inte lika ofta alls.
jag försökte trösta henne lite med att det hade kunnat varit värre - att jag flyttade till skåne eller liknande, och att vi faktiskt kommer att ses OFTA ändå.
älskade mamochpap.

nej nu ska jag fortsätta. (eller lata, det återstår att se..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar