tisdag 23 februari 2010

GE MIG VÅR, VÄRME, SOLGLASÖGON OCH JEANSJACKA


det var sthlm, det var värme, det var solsken, det var lediga lätta kläder, jeansjacka
och ett par snygga solbrillor.. gah.

härliga tider..

ångest. glädje, längtan, oro, saknad.
sista veckan jag bor hemma med mamochpap.
tänka sig, vi har varit under tamma tak i 20 år, bråkat, skrattat, gråtit... lyckliga stunder/tråkiga stunder.
dom har format mig till den personen jag är idag och jag hoppas som gjort ett bra jobb (det lär väl visa sig nu när jag flyttat, haha)
jag är en otroligt social varelse så om ingen kommer och besöker mig ofta gräver jag nog ner mig.. så.. känn pressen!

att avsluta ett kapitel och påbörja ett nytt ger en sån skön adrenalinkick.
om livet rullade på i samma fart, på samma plats med samma människor hela tiden skulle man nog bli rätt likgiltig med tiden.. tror inte ni det?

hursomhelst
är jag spyless på kylan, riktigt riktigt spyless.
bil-jvlen startade knappt i morse, men efter många om och män.
kläderna räcker inte till, spelar ingen roll hur många lager, man fryser arslet av sig ändå.

jag vill få ett slut på det här nu nu nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar