torsdag 28 januari 2010

TORSDAGKVÄLL



som ni kanske vet har jag gjort fyllda kyckling fileer förut en gång, men den här gången testade jag att mixtra lite själv med nya tillbehör och ny smarrig sås ala paulina. (inte ett dugg svårt)

så här slänger jag ihop mitt "hittepå" recept.

delar kycklingfileerna NÄSTAN itu, viker upp. saltar pepprar lägger en tunn smörskiva i varje file för saftighetens skull.
i med champinjonskivor, tomatskivor och toppa med smulad fetaost i fileerna.
för ihop fileen igen och linda bacon runt (eller något annat gött)
på med lite vitlök (vitlök kan ALDRIG skada)
rör samman matgrädde och soja och häll över fileerna när dom ligger i formen.

in i ugnen 250 grader.
WOILA!

namnam
jag serverade med jasminris.


mys med tjocksockarna framför tv:n.

jordnötter namnam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar