fredag 25 december 2009

JULDAGEN

så var den julen över, på gott och ont.
jag hade en underbar jul med hela tjocka släkten.
åt otroligt god mat lagad av min goa farmor, lyssnade på julmusik och svek kalle anka emot anna anka, sorry.
så härligt att se mina små kusiner skina upp när tomten traskade in med tunga steg, man kände sig själv som barn på nytt, förväntansfull.
fick otroligt mycket fina julklappar.

ska försöka vara ambitiös imorgon och fota lite av de julklappar jag fick för er som är nyfiken.

och som man har fikat, FIKAT hemma, FIKAT på jobbet, FIKAT hos vänner/släkt.
jag lovar att innan denna storhelg är över har man gått upp minst 2-3 kilo.
huga, aja, det är det kanske det var värt också.

som sagt, återkommer imorgon med lite bilder, sovgotti

föressten, ni vet väl om att bobby ifrån mammas pojkar fortfarande är singel?
UU GO GIRLS!!
eller inte va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar