torsdag 29 oktober 2009

when love takes over






Berätta fyra sanningar om dig själv:


- jag sitter oftast och duschar.

- jag är beroende av "mirakelprodukter"

- jag är ett stort fan av uno sveningsson.

- jag vill tatuera mig igen


Berätta fyra saker du gjort idag:


- varit på promenad med gunvald på byn

- stannade till på second hand och köpte en present till pappa, tssss.

- pratat med emmasötnosigastihelavärlden på telefon

- gjorde mig en god hallon/banansmoothie till frukost


Berätta fyra saker du har på dej just nu:


-bekväma svarta bomullstrosor

- en beige bh

- svarta byxor

- en grå tröja


Skriv ner fyra saker du hatar:

- ishalka

- när folk i min närhet blir sjuk och man känner sig sådär löjligt maktlös.

- vänner som bor alldeles för långt bort

- kalla människor utan någon som helst empati


Skriv ner fyra saker du älskar:


- min pojkvän och bästa vän jonas. (och min familj /släkt såklart)

- när gunvald kommer och lägger sig tättintill och slickar en på munnen.

- att få göra det jag brinner för - inreda

- tanken på att jag faktiskt ha en egen bil, woho.



1 kommentar: