torsdag 22 oktober 2009

nu kan jag andas ut

om jag inte räknat helt tokigt har jag nog jobbat typ en vecka i sträck nu och jag är långledig i helgen, (fredag till söndag)
OM det känns bra, OM?
ohhhhhhhjaaaaaaaaaaaa.
jag och jonas tänker åka till umeå på lördagmorgon till systeryster och linus och hälsa på över natten, kika lite på stan efter en jacka till jonas och äta god mat.
jag tycker om umeå, en liten trevlig stad som erbjuder en hel del bra shopping.

ikväll på jobbet kikade jag lite smått på det nya programet "mammas pojkar"

jag har egentligen bara tre synpunkter:

1. den största bimbon utav dom alla var inte någon av "flickorna" utan det var en av mammorna, muskelkillens mamma.

2. dom flesta tjejerna verkade korkade, och två av dom hade otroligt, ruskigt äckliga megabomber till bröst.

3. .. okej, jag erkänner. jag såg klart hela programet, det hade någon viss charm trotts allt.



hie

sådärja.

tröja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar